Annons:
Etikettrykten
Läst 2007 ggr
Razzora
2/5/15, 8:07 PM

Rykten: Samsung Galaxy S6

En fransk sajt(Nowhereelse) säger sig ha fått tag i bilder, specifikationen och priset på den nya Samsung Galaxy S6.

De hävdar att det ska vara ett metallskal, 5" super amoled skärm (2560x1440pixlar), kamera på 20 MP, 3GB minne.

Priset ska då ligga på ca 7000 kr (749 euro) för 32GB varianen, ca 7900 kr (849 euro) för 64GB varianten och ca 8900kr (949 euro) för 128GB varianten. 

Det sägs även att en edge variant av S6:an ska komma ut. Men då åker också priserna upp. De ska också ha tre olika varianter 32GB - 849 euro, 64GB - 949 euro och 128GB - 1029 euro.

Det känns lite som om priset är något överdrivet, men vem vet, det kanske stämmer. Men då känns det lite som om det är lite för högt satt ändå. Vad tror ni? Är dessa några telefoner som ni känner att ni skulle vara intresserade av och vad tror ni om priset?

Läs mer: http://www.mobil.se/nyheter/l-ckta-bilder-kan-visa-galaxy-s6#.VNO6MJ2G9Wg

Konceptbilder: http://www.swedroid.se/inofficiella-konceptbilder-pa-samsung-galaxy-s6-baserade-pa-rykten/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
flisan708
2/8/15, 9:17 AM
#1

Visst är man lite nyfiken på S6 men jag tänker nog inte skaffa en samsung igen. Haft S3 och nu S5 och haft en hel del problem så jag är inte nöjd. Priset - tycker telefonerna har en tendens att bli allt dyrare numera. Frågan är om man ska köpa en billigare mobil och lägga de andra pengarna på en utlandsresa.

kissidor
2/8/15, 6:44 PM
#2

håller med flisan, det verkar som att priserna är på väg upp från de mest kända tillverkarna - vete tusan om det är så smart strategi när det samtidigt kommer in för europamarknaden nya aktörer som levererar riktigt bra hårdvara till ett påtagligt lägre pris.

vad beträffar just samsung så har jag aldrig haft några problem med mina (s2, s4, note 2, note 3) men jag tyckte bara att samsung inte längre var det självklara valet. men om nu s6 skulle vara "da shit" så visst kan jag betala 7 eller 8 loppor för den.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
2/9/15, 3:30 PM
#3

Ja priserna verkar bara gå upp och upp för varje år som går. Jag menar för dom pengarna kan du skaffa dig en riktigt bra dator…

Nog för att jag inte har haft en samsung telefon så har min lillebror bara varit nöjd med sin S4:a.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Razzora
2/12/15, 4:37 PM
#4

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: