Annons:
Etikettövrigt-om-android
Läst 2469 ggr
kissidor
1/23/15, 9:03 AM

Snillen spekulerar ;)

kring slutsatser som kan dras om bla ens intelligens beroende på huruvida man har en iPhone eller en androidtelefon 😃. jag orkar inte ens kommentera det hela, ni får se själva (hoppas länken funkar så det inte är en sådan där innehållet flyttar på sig hela tiden):
http://www.aftonbladet.se/nyheter/live/abmorgon2/

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Razzora
1/23/15, 8:09 PM
#1

Men va f*n…. Säkert….

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
1/24/15, 10:15 AM
#2

hehe, ja jag skulle kunna skriva en hel uppsats om det där inslaget fast det var under tre minuter - men jag orkar inte :). men om jag ska nämna något så var väl ändå en av de sjukaste grejerna med det att de där tjejerna faktiskt verkade köpa det hela i grund och botten men satt och försökte hitta på lite förmildrande omständigheter för de stackars androidägarna så vi inte skulle känna oss helt tillintetgjorda :D. vi fick ju till exempel höra att "jamen androidägare är kanske lite mer kreativa istället" och "jag måste ladda min iphone så ofta att det funkar kanske inte om man bor på landet, då måste man nog ha en android istället" :D som sagt var - min rubrik sammanfattar ju rätt väl min reaktion på inslaget :) jag känner nog inte att DE tre iphoneägarna bevisade tesen de diskuterade om man säger så… (rofl)

Värd på Mobiltelefoner och Android

2Sirius
6/25/17, 11:09 PM
#3

Enda skälet till att jag någonsin skulle skaffa en i-fån/padda, skulle vara för att lyssna på i-tune. Och då fick den sitta i en ström försörjande ljudanläggning, när som man måste ladda den hela tiden…

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

kissidor
6/27/17, 6:54 AM
#4

ipads har bra batteritid annars, och även de nyare iphones, åtminstone plusmodellerna.  det är i princip aldrig klokt att generalisera 🙂. 

men hurßomhelst hade jag glömt det här inlägget och filmsnutten det baserade sig på - hysteriskt roligt 😃!

Värd på Mobiltelefoner och Android

2Sirius
6/27/17, 12:47 PM
#5

Inlägget är ju ett par år, kanske skett någon förbättring sedan dess. Kan ju dock tycka att alla former av iphone vs android möten jag haft har fått mig att tänka, vad skönt att jag ändå har android

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

_Fisken
6/28/17, 6:19 AM
#6

Jag kan tycka att iPhones har fler "FATAL ERROR" där telefonen uppvisar en total härdsmälta.  
(Fel tråd för denna kommentar men kan int' hålla tyst)

Annons:
2Sirius
6/29/17, 4:26 PM
#7

#6 Tack, ytterligare ett belägg för min uppfattning, "vi fiskar verkar tycka lika" ☺ Har iphone några som tål vatten? Annars finns det kanske en förklaring till Fiskar och att det finns vattentäta Androider 😂

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

_Fisken
6/29/17, 4:37 PM
#8

Jag är rörd till tårar över din insikt. :-)

2Sirius
6/29/17, 5:06 PM
#9

Tårar? Ännu mera vatten till "Fiskarna i haven…" "(fåglarna på taken)" "människor i bilen, tänder Androiden, jag kan inte sova, jag kan inte dyka, jag kan bara flyga…" (flygfisk) Nej, förlåt, det blev en ny låt av ☺ 💝 Idde Schoults - Fiskarna på taken 💝 ☺ Hmmm… 😕 Eller var det, i Haven? 😂

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

kissidor
6/29/17, 8:52 PM
#10

iphone 7 och 7+ är vattentäta 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

2Sirius
6/29/17, 11:16 PM
#11

#10 😀 Där har vi något positivt med dem!…

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: