Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 1580 ggr
Fridaaaa
1/8/15, 5:05 PM

Problem med z3 compact

Det ligger bilder i fotoalbumet men det är helt svart. Ska jag skicka sms eller liknande syns de där men inte när jag går in i albumet.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Razzora
1/8/15, 5:30 PM
#1

Har du testat att överföra bilderna till datorn? Är alla bilderna svarta? Eller är bara vissa bilder svarta?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Fridaaaa
1/8/15, 5:45 PM
#2

#1 Alla bilder är enbart svarta i telefonen när jag går in i albumet i telefonen. Inte om jag ska ska ta in det på instagram eller skicka MMS. Inte heller om jag kopplar den till datorn, alltså inte svarta i datorn

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kissidor
1/8/15, 6:37 PM
#3

Hur länge har det varit så, hade du fått nån uppdatering av galleriappen eller hela OS när det hände? Har du startat om telefonen sen det blev såhär?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Fridaaaa
1/8/15, 6:52 PM
#4

#3 Varit så sedan igår. 
Inte sett något kring uppdatering av galleriet. Japp startat om två gånger men ingen skillnad

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kissidor
1/8/15, 8:05 PM
#5

hmm, ja det vete sjutton vad du råkat ut för då 🤔. kan du gå in under inställningar/appar och leta upp galleriappen, och kolla där om det finns något alternativ att avinstallera galleriappen?

du skulle också kunna testa att ladda ner en annan galleriapp och se hur det blir då

Värd på Mobiltelefoner och Android

Fridaaaa
1/8/15, 8:23 PM
#6

#5 Testade att rensa cashieminnet samt återinstallera den från ursprungsläge men gick ej, fortfarande svart :(

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
kissidor
1/8/15, 8:56 PM
#7

Och en annan galleriapp?  Jag menar inte att du ska lösa problemet så, men för att få lite fler ledtrådar till vad som är fel 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Fridaaaa
1/9/15, 9:48 AM
#8

Installerade om hela appen och då fungerade det

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kissidor
1/9/15, 10:05 AM
#9

vad bra 🙂, och bra att du talar om det också - nån annan kanske kan ha nytta av det nån gång

Värd på Mobiltelefoner och Android

Fridaaaa
1/9/15, 10:12 AM
#10

#9 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: