Annons:
Etikettmässor
Läst 1623 ggr
Razzora
2015-01-08 06:37

CES: YotaPhone 2

Redan förra året på MWC mässan så visades Yotaphone 2 upp som en prototyp, men nu verkar den vara färdig.

För den som inte kommer ihåg så hade den dubbla skärmar. Det vill säga den "vanliga" skärmen på framsidan, men även en mer lågtonad skärm på baksidan. Förra året så sa de att denna skärmen var mer för att läsa e-böcker på men nu är det mer att den spelar allt det som finns på framside skärmen. Detta kan vara mycket bra då man vill spara på batteriet då bakside skärmen drar mindre batteri.

Youtube klipp: https://www.youtube.com/watch?v=iEZNyZvbcNo

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
2015-01-08 09:52
#1

det var annars just som inbyggd e-boksskärm jag tyckte den var intressant - även om jag ser poängen med att helt enkelt spara batteri också. det blir väl inget köp för mig direkt - det är trots allt 2013 års hårdvara men till ett riktigt högt premiumpris (även om man inte ska stirra sig blind på hårdvaran, den flyter tydligen på alldeles fantastiskt bra, tack vare en ganska ren androidversion), men den är klart intressant och lite frestad blir jag allt - inte minst som den verkar vara väldigt behaglig i form och storlek samt att den andra skärmen är en amoled 😍.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: