Annons:
Etikettköpråd
Läst 1497 ggr
gickan87
2015-01-06 20:49

HTC Vilken v dem?

Någon som vet om det är stora skillnader på HTC One Mini och HTC One M8?

Är väldigt stor prisskillnad på dem.

Vill kunna surfa, spela spel och fota med den. Är väl det huvudsakliga jag gör. Förutom sms, kolla mail och ringa då :)

MVH Erika :)

Annons:
kissidor
2015-01-06 22:44
#1

Det skiljer i och för sig väldigt mycket i hårdvara och prestanda mellan dem, men därmed inte sagt att du inte skulle vara nöjd med mini 2 också. Men jag tror nästan jag talar för i stort sett alla som har en m8 om jag säger att det är det bästa jag haft, en riktigt utomordentlig användarupplevelse - medan minin med den hårdvaran den har bör vara helt ok tack vare HTC's väloptimerade mjukvara men inte mer än så. Fast det beror också på vad du är van vid, vad du har för telefon nu - är den påtagligt sämre än mini 2 så kommer du ju att bli jättenöjd ändå och behöver inte fundera på vad du möjligen missar i m8 😉

(Och om du vill ha högupplösta bilder så är ju faktiskt minin ett bättre val för dig då den inte har den lågupplösta  ultrapixelkameran som m7 och m8 har utan en kamera med 13 Mpixlar.)

Sen kan det också hända att du kan få tag i m7 till samma pris som mini 2, det kan absolut vara ett alternativ att fundera på.

Värd på Mobiltelefoner och Android

gickan87
2015-01-06 22:50
#2

Jag har en HTC Wildfire S idag. Så tror det mesta är bättre än den :) Men tack för snabbt svar!

MVH Erika :)

kissidor
2015-01-07 10:15
#3

ja absolut, då behöver du inte oroa dig för att inte bli nöjd om du väljer en mini 2 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

nadilda
2015-01-12 07:25
#4

#2 Jag har gått från en HTC wildfire S till en HTC one mini och jag är jätte nöjd!

bamse6311
2015-01-15 05:14
#5

Well my friends.

Om man går från en Wildfire S till nästen vilken nu modern lur som helst så gör man ett lyft.

Pratar om personlig erfarenhet och detta trots att jag ganska mycket är en riktig HTC-nörd.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: