Mässor

CES: LG

2015-01-06 15:51 #0 av: Razzora

LG som visade upp din första LG G Flex för strax över ett år sedan har nu kommit ut med en ny variant. En definitivt mycket vassare telefon med en specifikation som heter duga. Den är dock något mindre än sin föregångare.

Läs mer: http://www.swedroid.se/lg-presenterar-bojbara-och-sjalvlakande-telefonen-g-flex-2/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Anmäl
2015-01-06 15:59 #1 av: kissidor

ja det var det enda jag var lite kluven till, att den blev mindre. det är förstås klart hanterligare, men det var bra maffigt med 6-tummaren på den första Skrattar! men precis allt annat är jag odelat jättenöjd med Tummen upp, naturligtvis under förutsättning att den kommer med 3GB/32GB till sverige

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2015-01-06 19:03 #2 av: Razzora

Det är bara att hålla tummarna och hoppas allt vad man kan. För kommer inte 3GB/32GB hit till Sverige så känns det inte som det är värt pengarna. Vilka nu pengarna än blir Skämtar

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Anmäl
2015-01-06 20:06 #3 av: kissidor

Precis  - oavsett vilka pengarna än blir Glad - för jag är ju bara intresserad av det bästa Nörd. Men nog vet de väl att vi är kräsna i det här landet Skrattar?

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.