Annons:
Etiketthtc
Läst 1960 ggr
[Linsenhejhej]
2014-12-20 00:32

HTC Desire stänger av sig

Hej!

Min HTC Desire  går bara att använda när jag laddar den. Tar jag den bort från laddaren så stänger den av sig när jag skriver ett sms eller går in på internet. Den kan visa att den är fulladdad men ändå stänger den av sig själv. Är det mobilbatteriet det är fel på, eller bör jag köpa en helt ny mobil?

Annons:
Hanna
2014-12-20 02:28
#1

Hur mycket batteri har du kvar sen när du startar? Om den nu går att starta?
Beroende på om du vill ha kvar mobilen eller inte så hade jag nog testat att köpa ett nytt batteri!
Du har ingen garanti kvar så att du kan lämna in den antar jag?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

kissidor
2014-12-20 11:09
#2

om det nu faktiskt är htc desire du har, och inte htc desire "nånting nånting" så är det ju en i smartphonesammanhang räknat väldigt gammal telefon - och då är det väl absolut rimligt att batteriet kan vara slut helt enkelt. men om du har möjlighet att köpa en ny lur så är det ju ganska rimligt att överväga att byta upp sig helt och hållet också 🙂. jag ser att den iaf har utbytbart batteri så du kan testa ett köpa ett sånt och se om det hjälper, nånstans mellan 150 och 200 pix för ett originalbatteri. hade den haft fast batteri hade det definitivt inte varit värt det att lämna in den för att få det utbytt.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Linsenhejhej]
2014-12-20 18:11
#3

#1: Helt fullt batteri när jag startar om mobilen. Ibland startar den om sig själv, ibland måste jag starta den själv. Jag köpte mobilen för ett par år sedan av min kompis, så har ingen garanti.

#2: Jag har den gamla HTC Desire, ja. Ska nog köpa ett nytt batteri.

Tack för era svar! 🙂

Upp till toppen
Annons: