Annons:
Etikettsamsung
Läst 2201 ggr
Mangoozie
11/8/14, 10:14 AM

hjälp!!!!! Med samsung plattan

Hjääälp! Nejmen haha. Till problemet nu. Min lillebror har en samsung galaxy tab 3. Han var inne på taben som vanligt. Sen när han drog ner från längs upp med wi-fi ljud rotation osv. För att trycka in på något som kom upp i händelse eller vad det heter där uppe. Så fastnade skärmen. Nu när man trycker så händer det inget. Man kan inte trycka på hemknappen eller tillbakaknappen. Det fungerar om man trycker på stäng av knappen så blir den svart och trycker man på den så får man fram skärmen igen som det var fastfryst. Det går inte att stänga av den helt . Hur ska vi göra? Tacksam för svar och Hjälp!!!

Annons:
Mangoozie
11/8/14, 10:22 AM
#1

Jag löste det. Hur radera man detta inlägget haha.:)

kissidor
11/8/14, 10:26 AM
#2

pröva en soft reset, genom att hålla inne powerknappen länge tills plattan stängs av, vänta en liten stund och slå på den igen. säg till om det inte hjälper så får vi ta fram hårdhandskarna

Värd på Mobiltelefoner och Android

kissidor
11/8/14, 10:28 AM
#3

jaha, hoppsan. det hann jag inte se innan mitt svar. var det så du gjorde dock? jag tycker inte vi ska ta bort inlägget, det kanske kan hjälpa nån annan isf.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Mangoozie
11/16/14, 8:53 AM
#4

#3 Jag tryckte på stäng av knappen och volymknappen som är neråt samtidigt i flera minuter. Sedan frågade plattan om jag skulle återställa tror jag det stod eller avbryta och starta om så jag tryckte på avbryt. Tack ändå:)

Upp till toppen
Annons: