Annons:
Etikettrykten
Läst 2364 ggr
Razzora
10/14/14, 12:11 PM

Reklamfilmer Android L och Nexus 6?

Det verkar som om Google har släppt 3 små film klipp som möjligvis ska visa hur olika Android telefoner kan vara. Frågan är om detta är inför släppet av Android L och Nexus 6, eller om det är en allmän reklam om just Android. Vad tror ni efter att ni har sett videoklippen? Läs och se videoklippen här: http://www.swedroid.se/nexus-6-och-nexus-9-dyker-upp-reklamfilmer-fran-google/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
10/14/14, 12:15 PM
#1

haha, nu orkade inte jag ha ljudet på så jag missade säkert en del av upplevelsen, men vad söta de var 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/14/14, 1:03 PM
#2

Jag satt och asflabbade när jag kollade på filmerna :P Men vi får väl hoppas att de kanske kan ge oss lite mer information under denna veckan.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
10/14/14, 1:06 PM
#3

några tror att de bara smyger fram nexusarna imorgon utan något fysiskt event. men det är nog för bra för att vara sant 🤓, vi får nog vänta 😭

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/14/14, 1:40 PM
#4

Jag som verkligen hatar att vänta. Men imorgon kommer jag nog att sitta fastklistrad framför min platta (ja min dator är inne på verstad igen, suck! )

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
10/14/14, 1:49 PM
#5

men vaaaaaa 😮??? alltså vad i hela fridens dar är det NU med din stackars arma dator 😓? tack och lov för surfplattan…

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/15/14, 10:58 AM
#6

Uppstarts tiden på datorn efter reparationen de gjorde sist var allt mellan 24 sekunder till 27 min!!! Ringde faktiskt in idag för jag hade glömt att jag hade satt ett lösenord på datorn. De sa att även denna hårddisken var trasig! Det är andra gången den åker in för att hårddisken har lagt av. Även om jag kunde använda datorn så kunde den bara frysa lite när som. Suck… Men jag är superglad över att jag köpte min platta och så klart mitt tangentbord som jag köpte förra gången min dator var på lagning. Men datorn dyker nog upp igen denna veckan!! Yeay! Vet du vilken tid de kommer att ha "konferancen" om man nu kan kalla det för det?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
10/15/14, 12:01 PM
#7

tror inte det blir nåt sånt alls, ryktet säger ju att kommer bara som ett blogginlägg typ 🤔

men alltså det här med din dator… 😡😭!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
10/15/14, 12:50 PM
#8

Hmm, vad jag hatar rykten. Förhoppningsvis så hör man något under dagen… Ja du, jag vet inte vad det är med min dator. Men att de reparerar en dator som har en defekt hårddisk med en annan defekt hårddisk är ju lite fundersamt…

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

bamse6311
10/15/14, 1:06 PM
#9

Ryslig otur du haft med den datorn Razzora, det var ju inte så länge sedan sist.

Har du garanti på den och samma problem skulle uppstå en till gång så är du berättigad till en ny.

Bästa hälsningar,
Bertil

Razzora
10/15/14, 1:25 PM
#10

Ja jag håller med dig Bertil. Jag har kvar garanti kvar tills den 18 denna månad. Men så finns det lite garanti kvar efter att de har fixat det eftersom jag måste testa datorn i några dagar först för att se att allt fungerar som det ska. Men om samma problem är kvar efter detta så ska jag kontakta ASUS igen och säga till de att de får fixa fram en ny dator, för jag har aldrig haft så mycket problem med en dator som jag har haft med denna. Den var ju inte heller speciellt billig heller, även om jag köpte den för snarft 2 år sedan så har jag haft maskiner som har hållt i mint 4 år innan jag märker av något konstigt med dom.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: