Rykten

Reklamfilmer Android L och Nexus 6?

2014-10-14 12:11 #0 av: Razzora

Det verkar som om Google har släppt 3 små film klipp som möjligvis ska visa hur olika Android telefoner kan vara. Frågan är om detta är inför släppet av Android L och Nexus 6, eller om det är en allmän reklam om just Android.

Vad tror ni efter att ni har sett videoklippen?

Läs och se videoklippen här: http://www.swedroid.se/nexus-6-och-nexus-9-dyker-upp-reklamfilmer-fran-google/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Anmäl
2014-10-14 12:15 #1 av: kissidor

haha, nu orkade inte jag ha ljudet på så jag missade säkert en del av upplevelsen, men vad söta de var Skrattar

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-10-14 13:03 #2 av: Razzora

Jag satt och asflabbade när jag kollade på filmerna :P
Men vi får väl hoppas att de kanske kan ge oss lite mer information under denna veckan.

Anmäl
2014-10-14 13:06 #3 av: kissidor

några tror att de bara smyger fram nexusarna imorgon utan något fysiskt event. men det är nog för bra för att vara sant Nörd, vi får nog vänta Storgråter

Anmäl
2014-10-14 13:40 #4 av: Razzora

Jag som verkligen hatar att vänta. Men imorgon kommer jag nog att sitta fastklistrad framför min platta (ja min dator är inne på verstad igen, suck! )

Anmäl
2014-10-14 13:49 #5 av: kissidor

men vaaaaaa Förskräckt??? alltså vad i hela fridens dar är det NU med din stackars arma dator Kämpar? tack och lov för surfplattan...

Anmäl
2014-10-15 10:58 #6 av: Razzora

Uppstarts tiden på datorn efter reparationen de gjorde sist var allt mellan 24 sekunder till 27 min!!! Ringde faktiskt in idag för jag hade glömt att jag hade satt ett lösenord på datorn. De sa att även denna hårddisken var trasig! Det är andra gången den åker in för att hårddisken har lagt av. Även om jag kunde använda datorn så kunde den bara frysa lite när som. Suck...

Men jag är superglad över att jag köpte min platta och så klart mitt tangentbord som jag köpte förra gången min dator var på lagning. Men datorn dyker nog upp igen denna veckan!! Yeay!

Vet du vilken tid de kommer att ha "konferancen" om man nu kan kalla det för det?

Anmäl
2014-10-15 12:01 #7 av: kissidor

tror inte det blir nåt sånt alls, ryktet säger ju att kommer bara som ett blogginlägg typ Funderar

men alltså det här med din dator... ArgStorgråter!

Anmäl
2014-10-15 12:50 #8 av: Razzora

Hmm, vad jag hatar rykten. Förhoppningsvis så hör man något under dagen...
Ja du, jag vet inte vad det är med min dator. Men att de reparerar en dator som har en defekt hårddisk med en annan defekt hårddisk är ju lite fundersamt...

Anmäl
2014-10-15 13:06 #9 av: bamse6311

Ryslig otur du haft med den datorn Razzora, det var ju inte så länge sedan sist.

Har du garanti på den och samma problem skulle uppstå en till gång så är du berättigad till en ny.

Bästa hälsningar,
Bertil

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.