Annons:
Etikettrykten
Läst 1700 ggr
Razzora
9/25/14, 1:48 AM

Rykte: Ny Nexus i mitten av oktober

Det verkar om om än lite lösa rykten om att en ny Nexus telefon är på gång. Det verkar som om den då ska representeras om 3 veckor. Den sägs i så fall att det är Motorola som ska ha tillverkat den. Fast eftersom Android L ska komma i början av November så känns det som om ryktet kanske kan stämma. Nu är det bara för oss att vänta och se.

Vad tror ni, kommer det en ny Nexus telefon?

Läs mer: http://www.swedroid.se/rykte-ny-nexus-hardvara-kommer-mitten-av-oktober/

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
kissidor
9/26/14, 8:54 PM
#1

Åh, jag svälter verkligen efter en ny nexus, platta eller telefon må det vara bara det är nånting 🤤. Men det finns ju faktiskt anledning att hoppas på att det är båda 😃! En Motorola-lur och en HTC-platta. Samtidigt hoppas jag ju nästan att det är nåt fel på dem,  det vore lite pinsamt att köpa ännu fler telefoner och plattor i år… 😊

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
9/27/14, 9:47 PM
#2

Jag får väl vara lite glad över att jag köpte min telefon förra året och min platta fick jag hem i början av året. Så kanske kanske blir det en Nexus telefon. Eller så "tvingar" jag på den på sambon som ändå ska köpa sig en ny telefon. Vad tror du kissidor?🤓 😉

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

kissidor
9/27/14, 9:56 PM
#3

nu blir jag riktigt avundsjuk razzora 😭, jag får vara glad OM jag lyckas tvinga på min sambo en z3 eller rentav z1 compact - och du hoppas på nya nexusen 🤤!  hmmm, jag kanske skulle börja använda ett så stort och klumpigt skal att det omöjligt går att se vilken telefon som finns inuti - för undvikande av onödiga frågor av typen "VA, har du köpt en ny telefon nu IGEN?!?" 🤓😊

Värd på Mobiltelefoner och Android

Razzora
9/28/14, 3:06 PM
#4

Haha, frågade honom nyss om han skulle vara intresserad av en ny Nexus telefon. Han svarade "Kanske" Med världens största smile 😃.

Så även om jag inte köper den till mig själv så kanske jag får "låna" den lite för att beundra den om sambon köper den 😉🤓

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: