Off topic

Ny sajtvärd!

2014-08-20 14:28 #0 av: Razzora

Nu har jag precis tagit över som sajtvärd här på Android.ifokus
Nu får jag hoppas att vi kommer att få en bra tid här med massa diskussioner och massa nya Android mobiler!

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Anmäl
2014-08-20 14:41 #1 av: kissidor

välkommen hit känns iofs lite konstigt att säga - det är ju inte som att vi inte setts förut Skrattar. men ändå, roligt att få se dig som sajtvärd razzora och hoppas att sajten ska blomstra BlommaTummen upp!

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2014-08-20 15:20 #2 av: bamse6311

Riktigt kul att höra Razzora.

Den här sajten har ju inte varit lika aktiv som Mobiltelefoner så säger precis som kissidor att hoppas sajten kommer att blomstra.

Nu blir det kinkiga att veta vilken av de här två sajterna man skall lägga sina inlägg Skrattar

Bästa hälsningar,
Bertil

Anmäl
2014-08-20 17:31 #3 av: Razzora

Ja det blir ju lite lusstigt då jag har skrivit här inne många gånger.
Men det känns kul att ta över denna sajten.
Ja du Bertil, det är bara att hålla det rent Android här och det som inte är bara Android på Mobiltelefoner. Men ibland kommer det nog ändå att finnas samma information på båda ställena. Som tex med IFA mässan, jag kommer att skriva ganska mycket här då det mesta handlar om Android, men så dyker ju lite WP och iOS grejer ocskå upp, då får man ha det på mobiltelefoner.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Anmäl
2014-08-27 12:52 #4 av: VSK

Grattis och lycka till... Tummen upp

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-11-09 08:36 #5 av: Skorpion76

Grattis och lycka till! Jag har fått höra att det ska vara ett riktigt tufft jobb att vara sajtvärd. Därför vill jag bara säga:
- Spark i rumpan!

Energy Pethead
Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel

Sajtvärd för Nostalgi, Autism, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.