Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 3588 ggr
michellepetersson95
7/25/14, 3:38 PM

Samsung galaxy s5

Hej, jag har ett litet problem. Vilket är att min telefon har börjat ladda vääääääldigt slött. Jag köpte telefonen ca 1 månad efter den släpptes. Jag har provat flygplansläge, ultraenergisparsläge, och haft telefonen avstängd, och gick bra då. Sen laddade den bra. Det är inga andra problem med telefonen eller så. Hade en återställning hjälpt, eller kan det vara annat? Är inte så värst kunnig i detta.

Annons:
Razzora
7/25/14, 8:10 PM
#1

Kanske kan vara något glapp som gör att den laddar slött. Vet du på ett ungefär hur lång tid det tar att ladda nu? Kan även vara sladden som är defekt som också gör att den inte laddar rätt så att säga. Har du någon annan sladd som du skulle kunna testa med?

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

michellepetersson95
7/25/14, 10:24 PM
#2

Ja, jag har en laddare till gear som jag kan prova :) har iallafall inte märkt glapp. Hur lång tid har jag faktiskt inte tänkt på. Får kolla :)

michellepetersson95
7/26/14, 12:15 PM
#3

Det var förlängningsladden som jag hade kopplat in som var slö bara. För ohoj vad kvickt det gick o ladda upp telefonen i en annan! - har en gammal modell på ena förlängningsladden :)

kissidor
7/26/14, 12:35 PM
#4

ja det är en ganska vanlig felkälla att sladden är dålig - dels åldras även de bästa och köper man riktigt billiga usb-kablar kan de vara dåliga redan från början

Värd på Mobiltelefoner och Android

michellepetersson95
7/26/14, 3:45 PM
#5

Har orginal laddaren. Var ju att jag använde en äldre förlängningssladd. He he. :)

Razzora
7/26/14, 9:31 PM
#6

Men vad skönt att det det inte var sladden i sig som var sönder utan att det ändå var förlängningssladden. Men bra att det fungerar som det ska nu :)

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Annons:
Upp till toppen
Annons: