Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 1794 ggr
Jarado
1/18/14, 12:53 PM

Hur hanterar jag apparna på DS kortet?

Hej! Jag fick en gammal Xperia Ray, som jag installerade en Cusom Rom på. Sen flyttade jag över mitt SD från min Xperia Sola. All data ligger där, men hur kan jag "installera" apparna så jag kan använda dem på min Ray? Och hur får jag systemet att hitta musik, foto m.m. Några tips? Med vänlig hälsning Jara

Annons:
kissidor
1/18/14, 5:21 PM
#1

du kan inte liksom importera apparna från sd-kortet om det är det du menar, du måste hämta dem igen från google play eller var du nu laddat ner dem. men däremot borde du ju kunna hitta dina bilder osv. kolla i vilken mapp på sd-kortet de lägger sig i din ray och koppla telefonen till datorn och flytta in de gamla filerna i den mappen - så enkelt borde det vara att få dem att dyka upp i ditt galleri (gällande bilderna då, och så motsvarande för musiken)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Jarado
1/18/14, 7:20 PM
#2

Jo jag funderar på att hämta dem igen…. Förresten….Rayen flyter på som tusan :)

kissidor
1/18/14, 7:24 PM
#3

ja en custom rom kan göra susen även för en äldre telefon 🙂. men du får väl hålla igen lite med appar så den inte blir seg

Värd på Mobiltelefoner och Android

Jarado
1/18/14, 7:48 PM
#4

Jodå! Bara det mest nödvändiga :)

Razzora
1/25/14, 9:16 PM
#5

Det du kan göra är att du kan installera dina appar via datorn. Det gör det enklare att hitta apparna, då du ser enkelt vilka appar du har installerat tidigare.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: