Appar

Auto replay SMS

2013-12-01 10:38 #0 av: VSK

Jag undrar om det finns en app som kan svara automatiskt på sms och att man kan välja själv vad som skall stå på texten.

Vore bra med en sån app om man kör bil.

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-12-01 11:15 #1 av: Jonsson9

Kan den här vara något kanske: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.client.SMSAnsweringMachine

Har inte testat själv!

Anmäl
2013-12-01 11:34 #2 av: VSK

Supertack....

Dagen är räddad Glad

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-12-01 11:42 #3 av: Carrosh

Eller så kan du bara vänta att svara tills du inte kör bil? Skrattar

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anmäl
2013-12-01 11:47 #4 av: VSK

Kan ju vara viktigt...

Men nu är appen installerad iaf Lipar

Anmäl
2013-12-01 12:09 #5 av: Carrosh

Du kan ju iaf inte läsa det viktiga när du kör.. Är det tillräckligt viktigt så ringer väl personen istället? Eller?

\m/

Anmäl
2013-12-01 19:05 #6 av: VSK

Viktigt för mig syftade jag på. En läkare ringer inte tre ggr om ingen svarar.

Anmäl
2013-12-01 19:13 #7 av: Carrosh

Näej, men de ringer ju oftast inte heller från en mobiltelefon heller. Ser du att läkaren har ringt så kan du ju alltid ringa tillbaka.

\m/

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.