Operativsystem

Jämförelsetabell romar

2013-10-25 23:57 #0 av: VSK

Länk

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-10-26 19:04 #1 av: [Mustangcab]

Jag har sänt för många begäran på för kort tid får jag som svar då jag klickar på läken?Funderar

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-10-26 19:11 #2 av: VSK

hmm skumt. har du mkt packetloss? de flesta servrar är konfade som så att de blockerar för många requests per sekund från samma IP.

testa med pingplotter -glöm ej ändra till full MTU (oftast värde 1500). annars kan du köra via kommandotolken. -om du har Windows vill säga.

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-10-26 19:11 #3 av: VSK

hmmm glöm mitt tips.. jag får samma besked jag med... attans då för det var väldans bra sida.

Anmäl
2013-10-26 20:35 #4 av: VSK

Prova imorgon bitti så tror jag servern släpper in dig.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.