Operativsystem

Android 4.3 till Samsung

2013-10-05 14:48 #0 av: VSK

Nån som vet när den kommer? 

Jag har hört nu i Oktober, men jag vill gärna ha ett datum Skrattar

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-10-05 19:23 #1 av: Jonsson9

Ingen aning, sitter förväntansfullt och väntar på den till HTC one. Skrattar Hoppas det blir snart!

Anmäl
2013-10-05 19:26 #2 av: VSK

Man dör ju snart om inte 4.3 kommer Skrattar

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-10-05 23:56 #3 av: [Nathalie62]

Det enda jag har hört är slutet på oktober-början på november men det är dock bara rykten och det beror lite på vilken modell man har också.

Har värdskapet över Mobiltelefoner och Datorn, samt Medarbetare på Android

Anmäl
2013-10-06 19:18 #4 av: Koggr

Vad är det mest intressanta med 4.3? 

Anmäl
2013-10-07 15:37 #5 av: kissidor

4.3 i sin rena form kan du läsa om vad den innehåller för nytt här tex: http://www.android.com/about/jelly-bean/

men samsungs version funderar jag på att passa mig för, det ryktas om alla möjliga sorters låsningar och begränsningar i den  - regionlåsningen kanske ni har hört om men det verkar även som att det innehåller saker som ska göra det besvärligare för oss som rootar våra lurar Funderar. tror inte jag ska ladda ner den, utan inväntar nog en touchwizbaserad rom där jag får ha kvar de touchwiz-funktioner som jag gillar men där de har rensat bort dumheterna.

Medarbetare på Mobiltelefoner och Android

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.