Annons:
Etikettköpråd
Läst 2488 ggr
Sodaduck
9/21/13, 3:46 PM

Asus Padfone 2

Hej! Är det någon här som har en Padfone 2 eller testat använda en sådan? Skulle vilja höra lite om hur den är och om den fungerar bra. 🙂

Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)

Annons:
kissidor
9/21/13, 7:42 PM
#1

nej jag var rätt sugen på den ett tag, och den får ju väldigt fina recensioner. men det slog mig att jag nog vill byta telefon oftare än jag vill byta platta, och då är det ju ingen bra ide alls🤔 . men om det inte hade varit för det tror jag nog jag hade varit lycklig ägare till en, eller kanske efterföljaren padfone infinity  - verkar ju prestera riktigt bra enligt recensionerna, och det har ju klara poänger att telefonen och plattan delar minne 🙂.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Sodaduck
9/21/13, 9:02 PM
#2

#1 Ja, det låter ju som en riktigt bra telefon. Så man är lite sugen att höra hur den är och fungerar! 🙂

Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)

kissidor
9/22/13, 7:07 AM
#3

men det är kombon med skärmen så det blir en surfplatta du funderar på va? man kan ju köpa telefonen separat också men i såfall finns det väl andra som är lika bra och kostar mindre tror jag nog.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Sodaduck
9/22/13, 10:57 AM
#4

#3 Ja, det är kombon som gör att jag är mest intresserad av den då det låter riktigt bra med att man kan "göra" den till en surfplatta. För om det inte fanns någon 'surfplattestation' med så skulle jag nog vara mer intresserad av någon annan telefon jag känner till bättre. 🤔

Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)

MichaelE
9/24/13, 12:26 AM
#5

Vänta på Infinity, den är mycket kraftfullare.

kissidor
9/24/13, 6:34 AM
#6

inget att vänta på Michael, infinity har funnits ute ett bra tag 😉 - så jag förutsatte att sodaduck visste det men ändå valde att intressera sig för padfone 2 precis som folk tex köper s3 fast s4 finns ute, av skäl som tex att det räcker för deras behov och passar deras plånbok bättre 🙂. sen vet jag inte om jag tycker infinity är så där värst mycket kraftfullare 🤔, snapdragon 600 mot s4pro och båda har 2GB RAM, 2:ans specs är goda nog tycker jag nog. det är väl plattans skärm som fick kritik att den kunde varit lite mer högupplöst i 2:an, den är nog bättre i infinity.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Gasoline
9/24/13, 6:45 PM
#7

Jag skulle vilja prova den, den verkar passa mina behov bra. Men kommer inte att köpa den, tyvärr. Själva plattan är det nog inga problem med, men jag undrar om man kommer att trivas med själva telefonen när man är van vid ett visst märke och system, tex Sony telefoner som jag.

Sodaduck
9/25/13, 8:17 AM
#8

#7 Det är det jag funderar på också, om jag kommer trivas med ett annat märke och utseende, för jag är också mer van med Sony/Sony Ericsson telefoner.

Så det kanske lutar mer åt att jag köper en Sony telefon istället. 🙂

Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)

Gasoline
9/25/13, 9:05 AM
#9

#8 ja, Sony har ju även tablets och då kan man nog med lätthet koppla ihop dessa på något sätt.

Upp till toppen
Annons: