Annons:
Etikettsamsung
Läst 2608 ggr
Warney
9/15/13, 5:17 PM

Samsung Galaxy Note 3

Senaste Samsung luren. Valet har för mig stått mellan denna och Iphone 5s men nu är jag 90% säker att det blir Note 3. Vad tycker ni om den? Verkar den intressant? Någon som förbeställt?

Skapa gärna en allmän diskussion om denna telefon.

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

Annons:
[Nathalie62]
9/15/13, 6:37 PM
#1

Någon jag gärna suktar efter ett tag till. 😃

kissidor
9/15/13, 6:48 PM
#2

oj, vilken skillnad 😃!!! vilken telefon har du nu 🙂? jag har en note 2,  och en s4. jag var verkligen helt extremt nöjd med note 2, men eftersom jag har små hamstertassar istället för normalstora händer så fanns det tyvärr vissa lägen då notens storlek blev ett problem istället för som oftast en tillgång för mig, så jag fick lov att skaffa mig en en s4 också. men med de allt mer utvecklade funktionerna för luftgester etc tror jag kanske storleken blir allt mindre handikappande. jag har kvar min note 2 och använder den nu som jobbtelefon så jag har den alltid tillgänglig när jag vill ha en stor underbar skärm eller använda pennan 🙂. så eftersom jag uppskattar min note 2 så mycket så tror jag ju att note 3 också är en fantastisk telefon, men man måste ju lära sig lite för att utnyttja dess fördelar ordentligt. 

förboka den tänker jag dock inte göra, jag tycker det är ganska optimalt att köpa en telefon ca 3-6 månader efter att den släppts eftersom dels mjukvaran brukar vara buggfixad och optimerad då, det finns bättre information om telefonen, och den dessutom brukar sjunka påtagligt i pris på den förhållandevis korta tiden

Värd på Mobiltelefoner och Android

Warney
10/9/13, 8:49 PM
#3

#2 Hade en Iphone 5 innan :) 

Köpte Note 3 nu för 5979: - och då ingår ett S-view cover värt 350: -
Så jag är nöjd.

Ledsen för sent svar, såg inte svaret.

:D

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

kissidor
10/9/13, 9:15 PM
#4

det var ju ett bra pris på den alldeles nysläppt 🙂, man brukar ju få vänta längre än så på att komma ner under 6000, och så med skalet också då. jag är klart nyfiken på den då jag är så förtjust i note 2, är denna då ännu bättre så är den ju to die for. och det borde den ju förstås vara, om inte samsung har klantat till det. 

bokade en omate truesmart på kickstarter, så kanske kan jag i framtiden ha en phablet som min primära telefon igen… 🤤

Värd på Mobiltelefoner och Android

Warney
10/9/13, 9:35 PM
#5

#4 Har testat Note 3 och gillar framför allt Fake läder baksidan. Den ligger väldigt bra i handen trots sin storlek, mycket bättre än note 2 tycker jag. Snart har jag den :D

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

[Nathalie62]
10/9/13, 9:37 PM
#6

#5, "Gottegris" 😃

Annons:
kissidor
10/9/13, 9:40 PM
#7

#5 den ser för dj-ig ut tyckte jag sanningen att säga 😃, i alla fall på bild. fast nu när du säger det så kan jag tänka mig att det känns bra ☝️

Värd på Mobiltelefoner och Android

Warney
10/10/13, 5:05 AM
#8

#7 Jag tycker den är snygg, mkt snyggare än alla hårdplastbaksidor på de andra galaxy, det om något känns billigt :)

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

kissidor
10/10/13, 6:26 AM
#9

Ja de är inte för vackra, även om de sannerligen har sitt praktiska berättigande. Jag sätter alltid på ett skin på baksidan, det gör susen för utseendet.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Warney
10/10/13, 7:15 AM
#10

Enligt mig gör Iphone de snyggaste telefonerna i varje fall.

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

kissidor
10/10/13, 10:42 AM
#11

mja, 5 och framåt är väl ok (och iPad mini ser riktigt bra ut). men 4s och bakåt tycker jag för min del inte ser riktigt kloka ut - små smällfeta tegelstenar med typ ett frimärke som skärm - jag hajar till varje gång jag ser en för jag tycker de ser så konstiga ut Skrattar. men alla har sin smak och jag tycker faktiskt inte samsungarna är så illa formmässigt, framifrån tycker jag de ser riktigt trevliga ut, iaf i svart/grått - och iaf innan man tappat dem i backen dagligen i ett halvår, men det gäller väl många andra telefoner också kan jag tro. det är baksidan som sagt som kräver lite kamouflage.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: