Appar

Bredbandskollen

2013-09-15 16:39 #0 av: VSK

Testade att aktivera 4G nyss (har den alltid avstängd då den drar så mycket ström) och körde bredbandskollen.

Antar denna hastigheten är helt okej?

Vad får ni för hastighet och vilken telefon samt operatör har ni?

Jag har Samsung Galaxy S4 och Tele2

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-09-15 17:18 #1 av: Warney

Har inte testat, men tycker 60 mbit/s på en telefon är helt otroligt!

// Warney
Kolla gärna in på Ranhammar Racings team facebooksida ---------------------------------------> www.facebook.com/ranhammarracing

Anmäl
2013-09-15 18:00 #2 av: VSK

Ja utvecklingen går framåt Glad

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2013-09-15 18:38 #3 av: MichaelE

Kör den appen enbart över Wifi för att testa nätverket, vilket oftast ger 80/40 av 100 mbits. 3G blir mycket sämre resultat.

Anmäl
2013-09-15 18:41 #4 av: VSK

Jag får lägre hastighet om jag kör via Wifi Funderar

-har testat byta kanal men routermjukvaran verkar buggig för den vägrar byta kanal.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.