Annons:
Etikettlg
Läst 4263 ggr
yoanna
8/29/13, 5:33 PM

Stänga av kameraljudet på LG

Har äntligen skaffat mig en ny mobil, denna gången blev det en LG P700. Enda problemet jag har nu är att jag inte vet hur jag ska stänga av ljudet på kameran. Jag har provat att göra som vanligt och gå in på inställningar i kamera-läget, men där kan jag bara välja ljud och inte välja att helt ta bort ljudet. Kamera ljudet är på även när man ställt in hela telefonen på ljudlöst, så jag undrar om det är någon som har någon erfarenhet eller lösning på detta? :)

Annons:
kissidor
8/29/13, 10:05 PM
#1

tror tyvärr inte det finns nån lösning. vi hade frågan uppe gällande en annan telefon och det verkar som att det hade att göra med att i vissa länder är det olagligt att stänga av kameraljudet, dvs att en del tillverkare tycks ha tagit bort möjligheten helt. det enda jag kan komma på att man möjligen skulle kunna testa är att ladda ner en annan kameraapp och se om inställningen att stänga av kameraljudet fanns i den.

Värd på Mobiltelefoner och Android

yoanna
8/30/13, 12:06 PM
#2

Jaa, det försökte jag med igår.  Visst funkade det men själva apparna var inte något vidare bra istället, så tips på en väldigt bra kameraapp skulle vara bra 😃

Upp till toppen
Annons: