Samsung

Alla mail syns inte

2013-06-27 17:55 #0 av: beem

Jag har en Samsung surfplatta som jag surfar med via min mobiltelefon - också Samsung - båda Android.

När jag  vill läsa  mailen (Outlook) så ser jag inte alla mail i inkorgen.

Jag väntade ett mail och kollade mailen hela dagen men det fanns inte. När jag kom hem kollade jag mailen i min stationära dator och då fanns det mail jag väntade. Det hade kommit redan dagen före.

Varför ser jag inte alla inkomna mail ?

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl
2013-06-28 15:43 #1 av: beem

Problemet löst. 

Jag hittade en inställning ....till sist......där man väljer hur mycket som ska visas.Glad

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl
2013-07-01 20:46 #2 av: Jonsson9

Bra att det löste sig!

Vilken mailapp använder du dig av, Outlook-appen?

Anmäl
2013-07-02 17:21 #3 av: beem

Ja - Outlook-appen.

Anmäl
2013-07-04 19:35 #4 av: Jonsson9

Bara en fråga ur ren nyfikenhet; fungerar Outlook-appen som den ska för dig? Alltså, den kraschar aldrig eller beter sig märkligt?

Anmäl
2013-07-04 21:05 #5 av: beem

Jag har  inte använt mig av den så länge, kanske 2-3 veckor,  men hittills har den fungerat bra.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.