Annons:
Etikettsamsung
Läst 8214 ggr
M A N I N A N
6/22/13, 10:24 AM

Hur får jag bort denna "flik"?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På något outgrundligt sätt har det dykt upp en grå flik med flyttbara ikoner längst upp på skärmen. Den går att flytta till sidorna på skärmen och den försvinner bort så att bara en liten flik blir kvar. Jag vill ha bort denna flik för jag tycker att den är i vägen och jag har ingen användning för den. Har försökt men får inte till det. Nån som kan hjälpa så vore jag tacksam

Annons:
M A N I N A N
6/22/13, 10:38 AM
#1

Ska kanske tillägga att jag har en galaxy note 2

kissidor
6/22/13, 10:45 AM
#2

nu hade det rent generellt varit till enorm hjälp om du hade talat om vad du hade för telefon 😃, men i det här fallet ser jag iaf vilken produktfamilj det rör sig om 🙂. det ser ju ut som att du helt enkelt har råkat få fram multiview-fältet, långtryck på bakåtknappen så ska det nog försvinna. du kan också gå in på inställningar/display och ta bort bocken ur rutan vid "flera fönster" om du inte alls vill ha den här funktionen tillgänglig

Värd på Mobiltelefoner och Android

M A N I N A N
6/22/13, 11:18 AM
#3

Som jag har irriterat mig över detta, och så tog det bara sisådär en halv sekund att fixa. Många tack 🙂

kissidor
6/22/13, 12:00 PM
#4

tja det är enkelt när man vet 😃. jag tror inte du på långa vägars vis är den första som råkat komma åt den där 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

kissidor
6/22/13, 3:12 PM
#5

nämen, nu har det börjat krångla riktigt det här glappet mellan iFokus två servrar igen, så att ett inlägg som finns där inte blir synligt för alla användare förrän ganska långt efteråt - vilket gör att man ser ut som en idiot ibland 😡. så för ordningens skull vill jag meddela att ditt inlägg #1 maninan syntes inte för mig förrän långt efter att jag hade skrivit #2, och till och med #4 - därför jag skrev som jag gjorde ang vilken telefon du har 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

M A N I N A N
6/22/13, 3:43 PM
#6

Det gör inte mig någonting. Jag misstänkte att det låg till på det viset. Jag skrattade lite för mig själv när jag läste din kommentar, jag tycker att du uttryckte dig roligt😄

Annons:
Upp till toppen
Annons: