Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 7149 ggr
[SarahOhrn]
2013-06-16 18:33

Hur får jag bort detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh så trött på android och 7000 olika inställningar och grejer. Innan har jag tryckt på knappen nere på telefoneb i mitten och kommit till startsidan eller vad säger man. Nu komme4 detta upp varje gång jag trycker där i stället. Helt plötsligt! Ursäkta men jag hatar den här telefonjäveln den lever ju sitt eget liv. Ändrar saker, man kan inte bara ändra på en grej för att stänga av vibration t ex nej man ska ändra olika styrkor på olika grejer. Man stänger av ljudet på knapparna sen ör det likförbannat tillbaka lite senare!!

Annons:
[SarahOhrn]
2013-06-16 18:38
#1

Jag blir knäpp!!! Ljud när man trycker på knappsatsen är av kkaså vibration ändå både knäpper och vibrerar det när jag skriver!!

[Jens]
2013-06-16 18:46
#2

Om jag inte minns fel så gillade du Apple och hade många produkter hemma men valde att köpa Samsung istället för iPhone 5 vilket förvånade mig för som så många säger: Once you go Apple you never go back! =) Nu har du gjort detta och upptäckt en helt ny värld och det är android. Enkelheten finns inte där men du lär dig, ge det tid så kommer du säkert bli vän med telefonen även om det känns frustrerande just nu! =) Jag kan dock inte hjälpa dig med en lösning eftersom jag inte äger en Samsung och hoppas någon annan kan hjälpa dig.

[SarahOhrn]
2013-06-16 18:51
#3

Haha ja jag hade nog ett svagt ögonblick där. Trodde aldrig jag skulle ha ngt annat än iPhone! 

Fick i alla fall bort det där nu… Däremot fortfarande sjukt frustrerad över ljud och vibration i knapparna när man tagit bort bocken på det! 

Och nu ännu ett "problem" jag saknar ju mina Emojis, går att få in dom i t ex GoSMS men inte i det vanliga tangentbordet alltså? Så om jag vill ha det när jag skriver på FB eller Instagram så går det inte??? NÅN som har koll??

[Jens]
2013-06-16 18:54
#4

#3 Hehe, du hade nog det! ;)

kissidor
2013-06-16 20:01
#5

Sarah hur det kommer att sluta för dig vet jag inte, men nu är du nog i alla fall garanterat inne i den fasen då du bara upplever det jobbiga i skillnaderna - som tex att du själv måste ställa in vissa saker som iOS ställer in åt dig - men inte har kommit till insikt än om fördelarna - som tex att få välja själv. är man helt oteknisk tror jag utan minsta tvekan att iOS passar en bättre - jag är det inte och det tror jag inte du är heller, du är bara ovan. sen kanske det visar sig i slutänden att du ändå föredrar iOS, vem vet? men då kommer du att ha den åsikten mer välgrundat om man säger så 🙂.

ang iOS emojis så nej jag tror inte det finns något bra alternativ än för andra applikationer. vad jag sett så är det kompletta tangentbordsappar som finns, som inte är bra annars - och vissa av dem har inte ens stöd för å, ä, ö. det vore ju synd att ha en sån när det finns så sjukt bra tangentbord för android, en av de saker där android smiskar iOS ganska hårt.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[SarahOhrn]
2013-06-16 20:23
#6

#5 Ja det sjuka är att jag är verkligen inte ALLS oteknisk, snarare tvärtom! Och jag jobbar ju med massa support för mobiltelefoni hela dagarna och hör om diverse inställningar, prbolem osv på olika modeller. Så jag fattar inte hur jag kan känna mig SÅ jäkla lost! 

Men jag hatar att inte kunna skriva en emoji med tummen upp eller något på Instagram som jag ALLTID gör! Åhhhh

Annons:
Upp till toppen
Annons: