Annons:
Etikettköpråd
Läst 4422 ggr
[Jessica-B]
5/15/13, 10:43 AM

Musiktillbehör Galaxy S4

Hej!

Jag undrar vad jag ska ha för tillbehör om jag vill kunna spela musik i bilen via ciggarettuttaget, om jag har en Samsung Galaxy S4.

Tidigare hade jag en iPhone och då använde jag mig av en sådan här manick, fast av annat märkte och design. Har man en likadan manick, fast med annat uttag anpassat för Samsung istället för iPhone?

Uppskattar länkning till produkt att inhandla! :)

Annons:
kissidor
5/15/13, 12:37 PM
#1

så är det nog, men länken du la in funkar inte - kan du testa att lägga in den igen så jag ser bättre vad du är ute efter, om det är en FM-sändare eller vad det är?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jessica-B]
5/15/13, 12:38 PM
#2

Ja det är en FM-sändare. Konstigt att länken inte fungerar. För mig gör den det.

kissidor
5/15/13, 1:02 PM
#4

nå det kan vara den här webbläsaren som trasslar då. den nya du la in funkar, men jag kommer bara till en bild och ingen textinfo, skulle det vara så?

det verkar som att det finns med usb-port som du då borde kunna ansluta med en usb-till micro-usb adapter, och sen finns det ju med bluetooth vilket också borde funka kan man tycka

du kan väl kolla lite själv i den här listan och se vad du tror - jag har ingen fm-sändare själv så jag kanske får det om bakfoten

Värd på Mobiltelefoner och Android

[VSK]
5/15/13, 6:35 PM
#5

Har en kompis som kör med FM-sändare till sin Galaxy S3 och det funkar perfekt, men tyvärr minns jag inte fabrikatet, men det spelar ju ingen roll. -alla lär ju funka 🙂

Jonsson9
5/17/13, 11:05 AM
#6

Hur menar du med "jag vill kunna spela musik i bilen via ciggarettuttaget"?

Vänlig hälsning, Martin

Annons:
Jonsson9
5/19/13, 4:01 PM
#8

Okej, musiken går alltså inte via ciggarettuttaget… 🤪

Vänlig hälsning, Martin

[Jessica-B]
5/19/13, 10:32 PM
#9

#6, #8 Precis som det låter? En mobiltelefon kopplad med sladd till en FM-sändare. Jo, musiken går via cigarettuttaget, förutsatt att FM-sändaren inte är trådlös.

#7 Tack för länktipset! :)

Jonsson9
5/20/13, 8:25 PM
#10

#9 Du menar att dina högtalare/stereo är kopplade till ciggarettuttaget?

Vänlig hälsning, Martin

Upp till toppen
Annons: