Annons:
Etikettsamsung
Läst 3498 ggr
lol girl
5/1/13, 10:46 PM

Äntligen!!

Äntligen har jag fått min SGS4!!!! Efter ett halvårs suktande… ;) Kommer uppdatera här allt eftersom… 😃 

Det jag har "sett" nu är att den är väldigt snabb och väldigt snygg… 😍

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

Annons:
bamse6311
5/3/13, 12:12 PM
#1

Grattis till din nya lur.
Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
5/3/13, 12:14 PM
#2

Grattis :-). Det ska bli kul att läsa om dina intryck när du testat den lite mer! Vad var det du hade innan?

Värd på Mobiltelefoner och Android

lol girl
5/3/13, 1:56 PM
#3

#2 En nokia… :)

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

[VSK]
5/5/13, 8:00 AM
#4

#0

Vilken operatör har du?

Jamie+Engla
5/24/13, 11:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Va roligt ts! Fick min för ca 2 veckor sedan och är helnöjd! Älskar verkligen den nya funktionen "Smart Skärm" !! Mycket användbar :) Fick vänta i ca 1,5 vecka :D Gick från SGS (Asså då 1an) till SGS4… Shit vilken skillnad på bara två år! S1 Har en större förpackning än S4, ska de inte vara tvärt om? Haha

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

lol girl
5/25/13, 11:02 AM
#6

Åhhh… Älskar oxå smart skärm! <3 Jag älskar hela mobilen! <3

Mvh/ Filippa

Medarbetare på Vinthund

Annons:
kissidor
5/25/13, 3:21 PM
#7

jag gillar också vissa av de smarta skärmfunktionerna, och så gillar jag fjärrkontrollen - det är så kul att trolla lite med familjen 😃. dottern listade ganska snabbt ut hur det förhöll sig, men sambon har ingen aning 😈. fast jag får väl erkänna det snart, så han inte åker och lämnar tillbaks vår sprillans nya tv för att han tror den är trasig 😊

Värd på Mobiltelefoner och Android

iSawa
6/3/13, 4:01 PM
#8

Hmm helt ny i androidvärlden och har en SGS4. Vad gör smart skärmen och hur ställer jag in den. Alla tips dom gör denna underbara telefon bättre mottages varmt :)

Upp till toppen
Annons: