Annons:
Etikettappar
Läst 2551 ggr
MichaelE
2013-02-21 07:38

SwiftKey 4 har släppts

Som titeln säger så har SwiftKey släppt sin fjärde version och innehåller nu Flow. Jag är imponerad över hur bra det är. Det jag gillar mest är att den förutser orden jag ska skriva, men på något sätt så gillar jag SlideIt bättre då den är bättre på att gissa rätt ord. Vad tycker ni om nya versionen av SwiftKey?

Annons:
Jonsson9
2013-02-21 11:14
#1

Har använt Swiftkey Flow genom hela deras Beta-version.

Jag är mycket nöjd med den måste jag säga. Har dock inte använt SlideIt så kan inte jämföra med den.

Eftersom Swiftkey lär medans man använder det så blir det ju säkert bättre efterhand på att förutse vad man vill skriva.

Vänlig hälsning, Martin

kissidor
2013-02-21 11:44
#2

och jag gillar faktiskt fortfarande swype beta bättre - men det finns nånting i den som buggar i nexusen så den laggar förskräckligt, så där har jag inte kunnat använda det på ett tag men nu när jag skaffade mig en note 2 så la jag in det och det är en ren fröjd att swypa igen.

i nexusen som nu fått bli jobbtelefon kör jag swiftkey flow, men jag använder "flowet" bara för långa och speciella ord, annars tycker jag det går långsammare än med gamla vanliga swiftkey

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
2013-02-21 22:25
#3

Jag har också använt Swiftkey Flow genom hela Beta-version och jag fullkomligt älskar detta tangentbord. Har testat både SlideIt och Swype beta och i mitt tycke slår Swiftkey Flow dem båda med hästlängder. Det enda jag tycker är negativt med Swiftkey är att det finns så få teman att välja mellan.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Jonsson9
2013-02-22 19:19
#4

#3 Håller med dig Snurpan79, fler teman hade inte varit fel. 🙂

Vänlig hälsning, Martin

Upp till toppen
Annons: