Annons:
Etikettproblemlösning
Läst 13529 ggr
zoolatri
2013-02-07 17:15

Samtalslogg i samsung galaxy s3.

Jag blir TOKIG på min telefon, loggen visar inte bara samtal utan även alla sms jag skickat och tagit emot. Gång på gång ändrar jag inställningarna visa efter-alla samtal. Gång på gång hoppar den tillbaka igen…

Vad kan jag göra? Jag vill bara se samtalen!

Annons:
kissidor
2013-02-08 11:23
#1

jag såg denna bugg diskuteras på swedroid, det var flera som hade det - men tyvärr var det ingen som kände till nån lösning

hittade vid lite snabbgoogling internationellt dels fler rapporter om problemet och dels ett tips - det är tydligen viktigt att man inte backar ur den där inställningen utan går ur med hem-knappen

och slutligen något som kanske är den bästa lösningen, denna app från google play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.log.converter.ics&feature=search_result#?t=W10.

Värd på Mobiltelefoner och Android

zoolatri
2013-02-09 19:15
#2

#1 Tack för svar:) Surt att det inte verkar finnas en lösning, hoppas det kommer med nästa uppdatering!

kissidor
2013-02-10 09:28
#3

Ja det är konstigt att de inte fixat det än, problemet har ju funnits ända sen början och irriterat många. Men det FINNS ju som sagt en lösning med hjälp av appen jag länkade till, provade du inte den zoolatri?

Värd på Mobiltelefoner och Android

zoolatri
2013-02-11 09:46
#4

#3 nej inte än! Det kom en ny uppdatering igår sp jag tänkte se om det kommit någon lösning i den:)

Upp till toppen
Annons: