Annons:
Etikettoff-topic
Läst 40415 ggr
Jonsson9
10/25/12, 3:30 PM

Klipp till ditt eget Micro sim-kort

Det är ganska lätt att klippa till ett eget Micro sim-kort, kolla videon nedan. Glad

Vänlig hälsning, Martin

Annons:
kissidor
10/25/12, 3:36 PM
#1

haha, det var ju gastkramande att se - jag tyckte han var på vippen att klippa rakt igenom själva kontaktytan bägge gångerna Skrattande! men faktiskt så har man ju läst att det ska funka fint att klippa till det själv, men enkelt trodde jag inte det var Glad.

nya nexusen lär ska få micro-sim, vad bra då blir det inget problem med det då Flört

Värd på Mobiltelefoner och Android

Jonsson9
10/25/12, 3:49 PM
#2

Jag har själv klippt mitt sim-kort till Sony Xperia S. Inga problem alls.
Ringde först och kollade med Tele2 vad dom skulle ha för att ge mig ett nytt sim-kort i microklassen. Har för mig dom skulle ha nånstanns mellan 80-100 spänn för det. Helt sjukt ju!

Finns även såna här bra mallar där man ritar på kortet var man ska klippa först.

Vänlig hälsning, Martin

kissidor
10/25/12, 4:00 PM
#3

ja mallar är det jag sett förut att folk har använt - men som det såg ut på den där videon var det ju inte så förskräckligt noga?

ja visst är det dåligt att man får betala för ett om man har abonnemang, vad det än kan kallas så inte är det kundservice

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
10/25/12, 6:02 PM
#4

Är det verkligen enkelt ? Kanske ska prova Flört

kissidor
10/25/12, 6:16 PM
#5

jaha men behöver du ett micro-sim till nånting då nathalie? kanske onödigt att prova annars Skrattande. eller tänker du skaffa en iPhone Oskyldig?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
10/25/12, 9:14 PM
#6

#5, Ha ha nei, jag kunde kanske testa på min reservlur om det nu inte blir en Nexus Flört

Annons:
Upp till toppen
Annons: