Annons:
Etikettövrigt-om-android
Läst 14876 ggr
Hawknestgrove
9/9/12, 5:57 PM

Föra över appar från gammal till ny?

Om ett halvår är det dags att byta telefon och jag har  skaffat mig Little Photo betalvariant och word to Go betal…. Hur får jag över det till den nya telefonen? via datorn? OCh vad händer om jag byter från Android till Iphone, vilket jag inte tror att jag vill?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
kissidor
9/9/12, 6:25 PM
#1

det blir inget problem alls om du håller dig till android Glad!

informationen om att du har betalt för apparna är kopplad till ditt gmail-konto, så när du lägger in det i den nya telefonen så vet google play att du redan har betalt och det är bara att ladda ner Flört.

skulle du gå över till iphone däremot är förstås de apparna förlorade, då blir det till att leta upp motsvarande och betala igen.

Värd på Mobiltelefoner och Android

MichaelE
9/9/12, 7:32 PM
#2

Som #1 säger, du kan nämligen ha flera mobiler kopplade till samma GMail konto och därmed ladda ner de betalda apparna flera gånger om.

Hawknestgrove
9/11/12, 2:32 PM
#3

Åh? Hur kommer det sig att jag inte kan få till Word to go på min surfplatta Archos?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kissidor
9/11/12, 2:40 PM
#4

vet för lite om omständigheterna för att ge ett bestämt svar på det Glad.

men för det första, vad har du för androidversion i surfplattan? 

för det andra, kommer appen upp i google play eller om det är android market du har i surfplattan? det kan vara så att din surfplatta inte stöder just den appen nämligen.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Hawknestgrove
9/11/12, 2:50 PM
#5

jo själva grundversionen har jag….Det är en Archos 10i internet tablet och jag har sett till att jag via Arc tools har Google Play på den. Så den biten är inga problem

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

MichaelE
9/11/12, 2:50 PM
#6

#3 Appen är inte byggd för Tablets, svårare än så är det inte. Har du en enhet som inte stöds av appen så kan du inte installera det.

Annons:
Hawknestgrove
9/11/12, 2:52 PM
#7

sen fen fråga till. HAr en liten Ipod shuffle, kan jag få över över mitt bibliotek med låtar från mitt I tunes till en Androidtelefon? ungefär som man gör med dropbox… man har tillgång till den från alla ställen det är nerladdat..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
9/11/12, 3:01 PM
#8

#6 ok….tack…. synd….för det är ju lättare att jobba i texter på tableten.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kissidor
9/11/12, 3:05 PM
#9

fattar nog inte riktigt ditt svar i #5 hawknestgrove - jag kanske var luddig i min fråga. jag bryr mig inte om ifall det är android market eller google play du har i plattan, utan bara ifall appen dyker upp när du går in där.

men kort sagt som michaelE säger, troligast är väl att din platta helt enkelt inte stöder den appen - visserligen kör både plattor och telefoner android, men det finns vissa skillnader ändå.

ang dina itunes-låtar har jag ingen aning tyvärr, jag kan bara misstänka att det absolut inte går. om det inte möjligen går att exportera låtarna med hjälp av datorn på nåt vis. men jag gissar bara hejvilt nu så det är bättre att sluta med det Skäms

Värd på Mobiltelefoner och Android

Hawknestgrove
9/11/12, 3:07 PM
#10

på plattan original, så är det bara Apps Lib. där hittar man inte mycket.Skrattande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: